Äntligen Umeå!

Imorse minskade äntligen snöandet och jag kunde ta mig från staaan. Så äntligen kunde jag ta mig hem till häst och sambo :) Tyvärr så var jag tvungen att lämna Dino kvar eftersom vi ska resa till stockholm nästa vecka och jag efter det åker mot Kramfors. Så det känns tomt nu att inte ha en svart boll hopkurad mot tvättkorgen...

Erftersom jag blev kvar i skell en extra dag så fick Erik två vilodagar. Det gjorde att jag idag red på en lätt pigg häst. Inte för att han gör speciellt mycket, men han är väldigt ofokuserad och spänd. Dock gjorde snödjupet att han fick koncentrera sig på sina fötter ett tag iaf.



Men det var kul! Avslutade i manegen för att jag ville han honom lite mindre spänd, men jag hann ångra det några gånger eftersom det tog ca 30 minuter. Så det blev ett riktigt långpass.


Detta var exempelvis väldigt farligt... det låg SNÖ på hindret.

Jag vill iaf tacka Vera och Elle som ställt upp så att jag kunnat fira jul med familjen. TACK!



Såhär såg det ut igår... då hade vi ändå skottat på lör kväll.


Kommentarer
Postat av: Erica

Är det där en bil?? Nu blir jag sugen på att köpa en snöskottartraktor... du ska se vår uppfart på nya huset = inte liten :S...

Jag drömde förresten i natt att du skulle sälja Erik och jag var jättearg på dig! Hur du kunde sälja en sån superhäst... :D

Det var väl en lustig dröm ..



Kram

2009-12-29 @ 15:00:30
URL: http://ericasjostrom.se
Postat av: Anna

Jepp! Min bil,,, Näe inte sälja Erik! Jag drömde att jag och Dino var ute och tågluffade.

2009-12-29 @ 22:18:11
URL: http://annanenzen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0