Gott nytt år!!

Nu hoppas jag att det nya året blir något alldeles extra när vi lämnar det nya milleniets första decennium. Började morgonen med att dra en riktigt bail på isen vid bilen när jag skulle ut och göra Elle sällskap i stallet. Bättre sluta året så än börja det nya med en...

Erik skötte sig ganksa bra på dressyrlektionen igår, jag hade väl ungefär samma betyg. Vi fick pikar på såna där små fulingar som smyger sig in när man har ridit för mycket själv utan någon som skriker på en. Kort och gott, när man blir lat :) Men Han kändes mjuk och fin innan vi avslutade så det finns ju hopp! och jag överlevde ett pass i dressyrläder. Idag blev det en skogstur upp till I20 igen. Vi hittade en väg med riktigt mycket djupsnö, men det tyckte Busen inte var lika roligt som erik tyckte att det var. Fattar inte var han får all energi ifrån?

Nu är det snart dags att åka till stallet igen för att ta in djuren och sedan ska här sminkas och piffas för kvällens drama. Synd bara att Dino missar det eftersom det för en gångs skull verkar bli barnfritt så han inte hade behövt ha någon som drog honom i svansen... Det är tomt när man är van att han hund att helt plötsligt vara utan. Speciellt när man inte vet när han kan komma hem igen.



Dino i "pose"

Men det är ju tur att jag har kvar ett djur här iaf. Vi får väl se hur det kommer att gå när jag flyttar. Det närmar sig med stormsteg... spännande...


Kommentarer
Postat av: Monica

Hej

Gott nytt år på er.

Vi tog en promenad i går kväll med hundarna innan det började att smälla .

2010-01-01 @ 10:52:41
Postat av: Mamma

Dino har det bra, hittade honom i soffan i morse som en liten svart boll på kudden...skööönt...

Han o Zorro har hur kul som helst i snön.

2010-01-01 @ 13:35:45
URL: http://hamamelis.doggyblogg.se/
Postat av: Anna

Smart hund, väljer den skönaste sängplatsen

2010-01-01 @ 15:33:53
URL: http://annanenzen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0