Internetlös...

Så handikappad man blir utan tillgång till internet. I måndags styrde jag kosan mot hemstaden (den ursprungliga) och där visade det sig att internet inte fungerade. Vips var man avskuren från omvärlden på ett effektivt sätt. Det är sjukt vad beroende man är...

Nu har det i övrigt äntligen ramlat ner lite snö! Mer i Skellefteå dock än i Umeå. Men snön räckte i alla fall för att jag skulle kunna ta mig två rejäla skogsturer i helgen med snön yrandes runt hovarna på erik. Det är så himla skönt! Efter en härlig tur går man runt resten av dagen med ett fånligt flin på läpparna. I måndags innan jag åkte passade jag på att få sällskap av Elle och Busen. Vi red upp till I20 och sökte efter oplogade vägar. (Rätt sjukt att det var plogat på ringleden mitt iskogen men inte nere i Tjälamark by). Men vi hittade iaf en lång härlig raka med lite djupare snö som vi kunde galoppera igenom. Så förhoppningsvis klarar jag mig denna vecka utan hästen. Förhoppningsvis så är också erik en dröm att rida när jag kommer hem för han har åkt på träningsläger med Elles snälla syster Veronica som lovat att vakta hårmonstret dessa dagar.

Innan jag for hann jag dock släppa honom i paddocken och fota lite i snön. Men tyvärr så ser man mest snöflingor eftersom det snöade en aning för mycket för att min lins skulle palla trycket.



Erik i snön!




Kommentarer
Postat av: Erica

hahaha.. sötmulen!

2009-12-24 @ 13:04:51
URL: http://ericasjostrom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0