Pigg häst!

Undrar om det är kylan som gör det? Den lilla lurviga springer, hoppar och skyggar som aldrig förr. Idag fick han sig dock en ordentlig rastning. Först tömkörde jag som uppvärmning. Sen red vi ericas öving med oxrar och bommar + att vi lade till en travserie på ena änden. Så att de skulle få lite mer att klura på.
Men han var faktisk riktigt fin. Riktigt avslappnad. tror att han får komma upp bra med ryggen när man tömkör honom som uppvärmning.  Han var iaf fin. Tills jag plockade ihop honom i formen och då tappade jag lite av flytet, men jag är ändå nöjd!

Sedan skrittade jag, Elle, Bus, Bella och Dino ut på en skogspromenad. Välmotionernade!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0