tillbaka med nya krafter!

Så var man hemma igen och hästen står kvar med alla fyra benen och han har även behandlat Malin bra. Det är så roligt att få se så duktiga ryttare och det fyller mig alltid med inspiration och jag blir ruskigt ridsugen när jag ser på världsklassekipage. Så med det i bagaget så landade jag igår på flygplatsen och setg av planet i... ösregn. Hurra... Lusten sjönk lite grann, men jaja... nya tag. Drog på mnig stallkläderna och upptäkte när jag steg ur bilen på stallplanen att det minsann varit kallt i helgen. Det var fruset i backen och nu forsade det floder av vatten i små bäckar. Dessutom lyckades jag misstajma ridhustiderna så allt var upptaget. Då försvann min ridlust helt. Det blev en promenad med häst och hund i ösregn istället. Suck....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0