Hoppträning för Eva

Igår hoppade vi vår första träning för tränare på länge. Jag passade såklart på att vara sjuk. Fick vara hemma hela dagen med halsont och feber men kände mig ändå lite bättre på kvällen och släpade mig iväg. Det hjälpte dock inte till att han var seg som en ridskoleponny. Vi skulle jobba med lydnadsövningar över bommar och låga hinder och det tycker min häst är lika roligt som jag tycker det är att gå till tandläkaren. Han är dessutom väldigt långhårig igen (har inte lyckats få till en klippning) så det blir förmodligen extra jobbigt när det blir varmt. Han kände säkert ocksdå att jag inte orkade själv heller. Så tja vi segade runt. Blev lite bättre sen när vi fick börja hoppa mer men nja... jag är inte riktigt nöjd.

Har tillsammans med en tjej till fått ansvar för hoppningens julshowsnr. Det kommer att blir tävling och vi kommer att vara utklädda. Temat är jul-Disney. Så om någon har förslag på vad man kan klä ut sig till så mottages det tacksamt. Har funderat på djunelboken då Erik i sin päls just nu ser ut lite som Baloo...

Nedan kommer lite kort från i somras som snälla Emma Larsson har tagit som jag publicerar i brist på annat. Nu när regnet öser ner så är det inte riktigt så roligt fotoväder. Suck... jag väntar på snön....

Kommentarer
Postat av: Erica Sjöström

Baloo blir väl jättebra... ska du vara mowgli då? Men du måste rida barbacka då ju och inte klippa honom på ytterligare en månad ;)

2009-11-18 @ 22:11:58
URL: http://ericasjostrom.se
Postat av: Anna

Om jag inte klipper honom på en månad till då kan vi vara mammuten i ice age...

2009-11-19 @ 15:27:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0