Husseridning...

Igår efter tandläkarbesöket så var det aktivitetsförbud för mig eftersom jag blivit drogad... så Sambon fick rycka ut och köra mig till stallet och sedan hjälpa till med sysslorna. Eftersom hunden ändå behövde motioneras så bestämde vi att han skulle rida Erik och jag skulle gå med hunden bredvid. Det gick riktigt bra även fast det var ett tag sedan han satt på hästryggen sist! Lite disskusioner blev det dock när hästen provade att promenera rakt in i väggen och därefter skrapade sambon mot den. Men sambon vann och sedan travade hästen snällt runt ridbanan. Nästa gång blir det avancemang och ett litet hinder. Så får vi se hur det går!

Kommentarer
Postat av: Erica

Haha, vad duktig han är! (Sambon alltså ;) Robin vill mest bara skritta, tror inte jag kan övertala honom att hoppa =)

Kram

2009-11-06 @ 22:33:10
URL: http://ericasjostrom.se
Postat av: Anna

Ska hälsa honom det :) Han har ju varit rätt kaxig vad gäller hoppbiten så nu är det bara upp till bevis som gäller...

2009-11-07 @ 12:26:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0