om jag var rik...

...skulle jag varit med på Erik Berggrenträningen i helgen. Men nu är jag inte det så jag fick stå på sidan av och sukta istället. Så kan det vara. Vad är en bal på slottet?? Det såg i alla fall väldigt roligt ut.

Istället tog jag mitt håriga monster och begav mig ut i skogen i sällskap av Rebecka och Kanan samt Dino på släp. Vilket också var mycket trevligt efter som vi idag skådadet något mycket sällsynt, nämligen solen! Åh vad jag har längtat efter sol! Det var så skönt att rida runt i skogen och ha solen i sikte (kunde inte ha den i ansiktet eftersom den hade börjat gå ner, klockan var faktiskt halv 2...).  Skönt att få galoppera av sig lite innan marken förhoppningsvis fryser på igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0