Suck...

Regn, regn och åter regn... Inte ens Dino ville ut och promenera imorse fast än jag steg upp extra tidigt för honom så att han verkligen skulle få en riktig promenadf ifall jag skulle bli utringd. Vilket jag inte har blivit eftersom jag lyckats spilla te över min mobil så att den måste ligga på tork. Sen får vi se om den startar.... Som plus på det så rinner nu snoret ymmnigt ur näsan också. Känner verkligen att min kropp anstränger sig för att prestera max nu!

Ikväll ska iaf hästen klippas och jag slipper göra det. Så det känns som ljusglimten i höstmörkret. Jag har bytt med snälla haggängskompis Elle så att jag istället masserar hennes Bus. Mycket bättre enligt mig.


Kommentarer
Postat av: Erica Sjöström

stackare! får du aldrig vara frisk? hoppas att mobilen repar sig! OM inte funderar vi på en "kupp" med vårt företag (Designbank), skaffa en kund åt oss så får du en ny mobil gratis. värd ca 2-3000kr, så om du känner nån företagare som skulle behöva en ny hemsida så ;). Vad tycker du om min senaste stallritning förresten? Lutar åt att det blir den. Har betsällt offert på de nu :D

Kraaaaam på er / Erica

2009-11-24 @ 20:35:58
URL: http://ericasjostrom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0