Träningsvärk för en av oss iaf...

Imorse blev det uppenbart att en av tre i alla fall drabbats av träningsvärk efter gårdagens uteritt. Hunden var inte allt för pigg på morgonpromenaden. Inte heller så konstigt med tanke på att han fick springa på rätt friskt igår. Så stackars Dino lämnades i husses ömma vård för dagen och jag begav mig ensam till stallet.

Eftersom det bara frusit på lite inatt så passade jag och min "haggängskompis" på att rida ut. Solen lyste kanske inte men det var inte mulet och luften var frisk och klar. Så vi blev borta i två timmar och kom tillbaka fräscha och glada. Hade tänkt mocka hagen men övertalades (var nog inte så svårt...) att ta en fika iställt i cafeterian sittandes och titta på hoppkursen. Mycket trevlig dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0