Äntligen!

Så lossnade det! En lite stel inledning i 1.20 med 4 fel ( på ett hinder som jag tyckte vi låg helt rätt på...). Sen gick han felfritt resten av banan men var lite ofokuserad och stum i handen. Tyvärr avgjordes KM:et i den klasen så vi fick inte chansen i år att slåss om placeringarna. Men det kanske var bra för att då hade han energi kvar till 1.30:n som han var superfin i. Det känns nu först som om jag lärt mig hur vi både behöver ladda inför klassen och hur jag ska matcha honom på framridningen.  Han var alldeles lagom blandning av spänd och avslappnad när vi kom in på banan. Sen vågar jag inte riktigt vända så snäva svängar än i omhoppningarna men jag försökte gasa på lite iaf. Men en 3:e placering blev det i en i övrigt helt URfdominerad prisutdelning. Så nu är det omladdning inför Sundsvall till helgen!

Kommentarer
Postat av: Erica

GRATTTIIIIIIISSSS! Inte dåligt med en tredjeplats i 1.30, det var ni verkligen värda. Lycka till i Sundvall nu! Kram/ Erica

2009-10-21 @ 19:16:35
URL: http://ericasjostrom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0