Frånvarande matte..

Efter att ha jobbat i tre dagar och lämnat över det mesta av ansvaret till min snälla medhjälpare väntade en sen stallkväll med lite tömkörning och sedan ytterligare tre dagars frånvaro då jag, sambon och vår andra fyrbenta familjemedlem Dino tog bilen och åkte upp till Marsliden. En härligt avbrott men lite skuldmedveten var jag då jag sent på måndag kväll rusade in i stallet för att ta en liten barbackatur och klappa lite på den stackars pållen. Nu har jag nämligen lämnat honom i ytterligare tre dagar för arbetet som tillfälligt ligger på annan ort. Tur att han haft underhållning i helgen men Malin. Dock visade han inte riktigt upp sig lite fint inne på dressyrbanan som han gjorde på framridningen. Lite spänt och några misstänksamma ögonkast på domaren var han tvungen och prestera. Men förhoppningsvis blir det fler försök om inte Malin blev helt avskräckt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0