I väntan på årets sista tävling...

På fredag bär det av mot Sundsvall och årets sista tävling. Det blir rikigt roligt och jag hoppas att Erik pallar att gå två klasser på lördagen. Förra gången vi reste var han väldigt trött men då åkte vi betydligt längre. Ända ned till Gävle. Jag hoppas att någon som jag känner som ska till sundsvall tar med sig kamera, så jag får mina rundor filmade. Snälla Erica Sjöström har innan filmat de rundor som vi varit på samma tävlingar som och vissa av dem ligger ute på Vimeo.com om man söker på Anna och Erik. Från senaste tävlingen har vi inte ens bilder, vilket jag brukar vara ganska bortskämd med då vi är en fotointresserad familj.
Denna bild är nog 1 år gammal från Umeås nationella tävlingar. Jag hoppas kunna åstakomma något aktuellt material snart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0