Mattemotion

Nu när hästen och jag befinner oss i olika städer så är det ett bra läge för mig själv att hålla igång min egen träning. Dagen började med cykling till jobbet för att sedan övergå till deltagande under en basketlektion. Kanske bör nämnas att basket inte är min starkaste sida och det blev mer teknikträning än konditionsträning. Efter hemkomsten bestämde jag mig därav för att ta en löprunda. i våras kom jag igång ordentligt med löpningen och var rätt nöjd med min kondis men därefter har det gått i cykler. Nu har det varit en svacka igen men mening är ju att jag ska kunna springa ett par kilometer utan att falla ihop. Denna löptur blev dock en smula längre än beräknat då jag och min mammas hund hade lite olika åsikter om tempo och vägval. Efter lite jagande och lockande kom i dock alla hem tillslut. Återstår bara att se om jag får mig ur sängen imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0