Bilder... eller inte

Var jätteduktig idag och fotade massor med bilder på både stallet och erik med min splitternya telefon. Vad händer... jo den jävla skitsaken hittar inte sitt minneskort när jag kommer hem. Jag ser ju själv att det sitter som det ska och jag har för ovanlighetens skull inte alls tappat den eller gjort någonting alls! Fattar inget. Har provat alla standardknep com att starta om, plocka bort alla lösa delar och stoppa tillbaka dem osv... vill sig icket! Jävla nya teknik. Så det blir inga bilder idag. Det som var så fint ljus....

Är fortfarande väldigt snorig men var ut och red för idag var det- tro det eller ej- bara -14. Jippie! Och n u när jag kikar ut är det bara -9.
red och kollade in lite nya vägar. Det verkar rätt lovande men det skulle behöva snöa lite till och det ska det ju göra i helgen. Så jag hoppas på att det blir fina vägar som man kan jobba upp en bra kondition med under januari. 

I övrigt får erik ett nytt täcke i julklapp. Ett lite tjockare så att han förhoppningsvis inte blir så enländes långhårig. Det är ju rätt bökigt att klippa i ett litet stall utan så mycket utrymme och utan värme. Det blev ett amigo med 300 gr fyllning. Får se hur det sitter. Men nu ska jag snyta mig en sista gång och gå och lägga mig och hoppas att jag vaknar helt frisk imorgon. 

God natt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0