Dåligt med uppdateringar

Vilket till viss del beror på att jag flänger runt lite. Var bla i Umeå i helgen och på att betygen ska vara skrivna och klar tills nu. Så det har helt enklet varit mycket skolarbete. Sen har det avrit så föbannat kallt att det inte hänt något upphetsande på hästfronten heller. Det går inte att göra så många knop när det vägrar att bli varmare än -20. Har fortfarande inte fått till några stallbilder men jag lovar att de.kommer

En positiv nyhet är iaf att hans mugg verkar vara på bättringsvägen. Smorslade på en salva mot psoriasis och det har gjort susen iaf på det ena benet. Så nu hoppas jag att vi är inne på sluttampen. Själv så börjar jag längta efter jullov. Är snorig och har ont i halsen. Det är nog inte det bästa att växla mellan torr iskall luft och badhusets varma fuktiga och däremellan stå och gasta på en massa ungar. Så jullovet känns väldigt lockande just nu. Får bara hålla en tumme att snön håller sig i schack när jag ska köra transport hem. Men denna gång har jag varit förutseende och skaffat mellanlandning på hippo. Så vi båda får vila och jag får en chans att hänga med sambon. Så det är väl inte så dumt?


Har mammas gamla hårddisk och där hittade jag denna bild från majtävlingarna 09 på SRK. Så kan det också gå... 

Kommentarer
Postat av: Erica

O hjälp! Vilken häst är det?

2010-12-15 @ 00:19:12
URL: http://ericasjostrom.se
Postat av: jenny

oj, rakt upp kan man säga....

2010-12-15 @ 07:53:13
URL: http://jennynystrom.blogg.se/
Postat av: Anna

Ingen aning vem det är. Hörde ett rop och vände mig om och tryckte av kameran. Det var nån av de lägre klasserna iaf tror jag..

2010-12-15 @ 21:30:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0