Jullov!!!

Nu är skolan slut!! Jullov till januari!

Så har vi också lyckats ta oss ända till skellefteå med gammal bil och gammalt släp. Jag är faktiskt rätt imponerad. Vid Övik var det -28 en liten bit och då var det inte så kul, inte heller att köra tre varv i rondellen med mitt namn på hästfinkan var jättekul, men nödvändigt för att ta sig upp för backen. ( vem är idioten som bestämt att det ska vara ett trafikljus mitt i?)

Så nu är hästen installerad på SRK lätt förundrad över vart han hamnat. Det är så skönt att han är snäll att transportera. Det blev ett kort avbrott i Umeå för nya dojjor (tak kära Tore!) och lite mat men annars var det 35 mil som vi avverkade. Så nu ska jag börja bege mig iväg till stallet för att rida mitt andra inomhuspass sedan sista helgen i oktober... det ni!



Äntligen får man träffa sin hund igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0