Flyttlass och nytt hår!

Med de flesta nödvändigheter fraktade till lägenheten i mer eller mindre brukbart skick så är flytten snart komplett. Jag och kramfors-sambon kommer imorgon att fraktia dit hennes saker och sedan oss själva! Så då blir det lyx med ett kök som man faktiskt kan sitta i.

Detta har jag firat med att gå och färga håret och senar i veckan kommer även några cm att kapas. Hann inte med allt i dag för vi fick faktiskt besök (!) här i Kramfors av en gamal skelleftepolare till oss båda och det är inte varje dag! Så lagom till att man ska hålla grönt kortkurs så kommer man att se ut som en ny människa :)
(Det kan hända att sambon också tycker att det är trevligt...)

Börjar vara ganska peppad på att hoppa en hel bana med Erkan, det börjar vara länge sedan nu. Så det passar bra att det är klubbhoppning på söndag. Har även så smått börjat kolla på propparna och närmaste tävling blir hemma i Umeå v 9 en endagars regional. Sedan blir det kanske sundsvall om jag får hjälp att plocka ner hästen. Planen är kanske då att kunna göra som de stora stjärnorna och skicka hästen färdigpacketerad och möta upp alla på tävlingen. Skulle spara rätt mycket tid om jag slapp åka till Umeå och vända tillbaka till sundsvall. Nu när jag likas är här!

Ja, men det är ett senare problem. Just nu är det enda jag kan fokusera på i träningsväg mig själv och det har ändå gått ganska bra. Löppass igår med en sen middag som skumpade runt i magen hela tiden. Inte allt för kul men... Idag har jag kört lite armar med en elev ( man får passa på när chansen finns). Denna vecka blir ändå inte optimal eftersom vi kommer att flytta på torsdag och då kommer det nog inte att hinna bli något besök. Men temperaturen har iaf gått ner så snart kanske det kan bli dags för lite skidor igen..  om jag orkar hänga med Malin! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0