Helg i snabbspolning...

Helgen kom och helgen gick. Vi åkte hem på fredagen och det bar raka vägen ut i stallet. Jag kände mig ungefär lika pigg som en disktrasa så när det var fullt i ridhuset så fick erik vila och istället blev det en pysselstund med mys. Sen åkte jag hem och sov väldigt mycket :) Kanske inte var världens roligaste sambo. Men det var iaf bara att hoppa upp kvart i 6 på lördagen och ladda inför morgonens hoppning. Erik var rätt pigg men lite tjafsig på backen. Dock så var han superfin på hinder speciellt kändes det skillnad i travhoppningen. Där har poletten verkligen trillat ner för oss både sen Emma-kursen! Nästa helg är det klubbhoppning och jag har anmält mig till 1.20 för lite uppvärmning. Ev kommer Malin också att hoppa 90 cm!

Söndagar brukar jag och erik ta en skogstur men denna söndag så gick flyttlasset till Kramfors så Malin fick ta ansvaret för det. Lite tungt att bara få en dags ridning men just nu är det ju så livet är... Så det är bara att bita ihop. Snart är det ju helg igen! Lägenheten var iaf helt nymålad och den känns fräsch och fin! 45 kvadrat känns som rena lyxen efter våra 27 som vi nu har bott på. Mamma och moster Monika följde med ner och hjälpte till att flytta (evigt tacksam) och de hade dessutom innan de åkte idag dekorerat toaletten. När jag öppnade dörren efter jobbet så mötte tre fina klisterhästar min åsyn. Så min toalett är numera en hästtoalett. jaja så kan det vara.

Nästa helg så kommer jag också att hålla Grönt-kort kurs så jag måste försöka hinna sätta mig in i materialet. Just nu är det helt enkelt många bollar i luften. Och kallt... men det är en annan historia.


Kommentarer
Postat av: Lina

Ojoj Anna, låter som det börjar bli som på den gamla goda tiden när du inte hade en sekund över. Hoppas det inte blir för mycket bara... Men låter som du trivs i din nya stad. Lycka till!! Vi får höras nån dag. Kram

2010-02-02 @ 21:03:05
Postat av: Anna

Hej Lina! Jo, jus nu är det en del men jag hoppas att det ska lugna sig lite när man kommer in i jobbet lite mer... eller tja vi får väl se men det löser sig nog. Men tävlingsuppladdningen blir inte optimal i år :)

2010-02-03 @ 20:12:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0