Hostelände och jobb i onödan...

Erik har fortsatt att hosta men det är bara när man rider och mest inne. Ute klarar han sig rätt bra. Jag tror att den stora temperaturskillnaden med -30 och supertorr luft ute och lite småfuktig, unken luft inne är rena döden för honom. Nu äter han iaf bara hösilage för höet just nu är extremt bossigt. Jag hoppas verkligen vi kan vara med och rida någon klass nästa helg men jag tror att jag bara ska hoppa 1.10 så att det inte blir så ansträngade. Då får han gå en runda men behöver inte ta i. Suck... eländes....

Har varit sambolös i helgen och suttit med ett skolprojekt. För att få det lite bättre laddade jag ner en testversion av adobe premiere elements.. gick jättebra, jag hade kul och satt typ hela dagen och sen när jag bränner ut skiten så sitter det en stor jävla textruta över hela filmen att "detta är en testversion!!! Dra åt helvete....
Slängde allt och gick och la mig. Men det kändes som en oerhört bortkastad dag.

Har varit på stallet och släppt ut hästarna idag och gjort klart allt utom ridningen. Ska dit ikväll och ta in dem och tänkte då försöka smyga in och skutta något språng. Om jag rider fram ute så kanske det går. Det har varit ponnytävlingar i helgen så det blir inte ledigt förrän ikväll.
Håll en tumme!

Kommentarer
Postat av: Erica

Dumma hosta... hoppas den ger sig! Veterinär-Bosse var här igår och kollade Lisel och det ÄR inget fel på hennes ben (han kunde böja hårt dessutom)... Visst är jag väl ändå lite nojig?? Men det var skönt att ha det gjort :P

2010-03-01 @ 11:13:06
URL: http://ericasjostrom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0