Hemma igen! (iofs för en kort stund)

Efter en mycket trevlig stockholmsresa har vi nu landat i Umeå. Rätt kallt här hemma men det har inte direkt varit någon supervärme i sthlm heller. Allt salt som de sprider ut på gatorna klupar sig under skorna och kyler ner fötterna till förfrysningstemperatur. Att jag inte tänkte efter heller utan lät fåfängan gå före förnuftet när jag packade gjorde ju också att mina vinterkängor stod kvar hemma i skostället och mina sneakers satt på mina fötter. Men gud vad  jag saknade både dem och mina täckisar!

Men det är alltid lika trevlig att få hälsa på släkten och nu väntar vi alla ivrigt på vår nya medlem som min kusin beräknas leverera när som helst! Nu sitter jag mest och väntar på att klockan ska bli tillräckligt mycket för att jag ska kunna testa att starta bilen och åka ut till stallet. Det ska bli skönt att träffa pållen igen och mysa lite extra med honom innan jag drar söderut till Kramfors på söndag...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0