Klor!

Det fanns en tid i mitt liv då jag konstant luktade klor... Det var rätt länge sedan. Nu är det i alla fall så att jag återigen kommer hem och luktar klor. Har badat varje dag i simhallen nu sedan torsdags. Som sagt, klor... Det funkar för tillfället. Hästlukten är utbytt.
 
På söndag får jag flytta in i min nya lägenhet. och flytta ifrån min "sambo" och våra 27 kvadrat. Det har framkallat sådana separationsångestkänslor att vi beslutat oss för att hon ska förlja med :) Så slipper vi sitta ensamma i var sin lägenhet. Så nu känns det bra igen! Kommer att få hjälp av mor och moster att flytta in, så att det blir "på riktigt", med gardiner och allt. Söker dock en soffa som jag inte har lyckats hitta än. Om det är någon som har en över, så är jag intresserad!

Har som ändå kommit igång med mitt kramforsliv nu, även om det fortfarande förekommer hemlängtan. Men man får helt enkelt koppla bort sitt andra liv och istället fokusera på jobb, mat och träning ( som har börjat komma igång bra).

I söndags avslutade jag min stallvistelse med ett litet fotouppdrag till en blivande 40-åring. En hund som inte lät sig charmas av mig och det var lite kallt att krypa runt på knä i snön och försöka få en äldre hund med stor integritet att titta åt mitt håll. Men det blev tillslut en kopromiss och alla var nöjda.
slutet gott allting gott!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Vad är det man brukar säge...Barn o djur..vi kommer väl ihåg Eddie

2010-01-27 @ 21:02:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0