Kramfors

Nu är man här! I den stora byn Kramfors :) Första dagen avklarad och både jag och eleverna överlevde så det är ju en bonus! Nu lever jag här med min tillfälliga sambo Malin i en lägenhet på 27 kvadratmeter tills jag får min nya lägenhet den 1:a februari. Som sagt allt är nytt så det kommer att vara mycket att sätta sig in i men det är lite tomt utan den riktiga sambon och mina djur....

Malin rapporterar iaf att Eriks öga ser ut att ha återhämtat sig och det är ju verkligen positivt så att man kanske slipper den där härliga veterinärräkningen som alla hästägare längtar efter. Jaja, nu  är det bara att krypa till kojs så att det blir lite mer sömn än igår. Det är lite kallt här i kramfors (inomhus alltså) det blir att ta med fleecestället till nästa vecka :)

Kommentarer
Postat av: Monica

Hej

Hoppas att det går bra där nere.

Får se om jag följer med ner när du får din lägenhet.

Din mamma har fått receptet på kakorna.

2010-01-12 @ 09:09:03
Postat av: Anna

Mums med kakor! Ja då får ni se metropolen! Jag ska ringa killen ikväll och jag hoppas jag få åka dit i veckan. Det allmänna verkar vara att det drar mycket i dem. Jag sover med två filtar hos malin plus täcke. Så jag ska köpa en flanellpyjamas.

2010-01-12 @ 16:12:17
URL: http://annanenzen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0