Mörkt, mörkt, mörkt...

Någonting man blir bortskämd med när man är arbetslös är ljuset på vintern. Man hinner faktiskt vara ute när det är ljust. Det saknar jag lite. När jag åker till jobbet är det mörkt, när jag åker hem är det mörkt... Men det är tur att jag jobbar med det jag gör för snart börjar utesäsongen så jag ändå kommer att få tillbringa några timmar ute ändå.

Har även fått höra att kommunanställda får 1000 kr i friskvårdspeng så jag tror att jag ska traska ner på gymmet i byn och köpa ett kort. Det börjar vara ett tag sen nu och när jag idag gjorde några stackars armhävningar med en elev insåg jag att det verkligen är på tiden att ta tag i verkligheten nu. Vältränad är inte ett adjektiv jag kan tillskriva mig själv idag. Malin (min kramforssambo) har också visat ett fint skidspår så jag tror att jag ska ta ner mina gamla skidor hit så att man kan åka ut och ta sig en tur på kvällarna. Målet får bli att vara i form tills tävlingssäongen börjar...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0