Trasig motorvärmare, ny lägenhet och allmänt kallt...

På vädret säger de att kramfors har ca -10 grader... det har inte stämt på hela veckan. Istället verkar ett synnerligen envist kylområde fastnat över nejden och det blir banne mig inte varmare! Bara kallare. När jag åkt till jobbet har det legat på -14 i början av veckan, nu har det krypit ner mot - 20. Superbra nu när jag märkt att min kupévärmare pajat och ev också motorvärmaren. Har ringt och terroriserat min stackars morbror med 1000 frågor bara för att jag inte vill blir ståendes längs en mörk väg någonstans i närheten av kramfors.

Var iaf igår och tittade på vad som ska bli min lägenhet så småningom. Den var faktiskt helt ok, behöv tapetseras om men annars så... Toan var iof rätt gammal men det var inte skabbigt. Varmt sa killen som hade den  att det var där också :) Köket är enormt. Jag tror att det är lika stort som i  min mormors trea. LIte slöseri kanske i en etta speciellt när de hade kunnat bygga en sovalkov. Men det fanns bra med förvaring.

Nu har jag precis blivit klar med vårens badschema och skickat ut det till skolorna så får vi se om de lynchar mig eller inte.


Kommentarer
Postat av: Emma

Det låter ju väldigt bra! Med lägenheten alltså, inte kylan och det eländet. Snart får man se till att pallra sig ner och hälsa på. Malin väntar ju fortfarande på ett besök hon också :)



Kram

2010-01-16 @ 00:46:03
URL: http://emst.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0