Skönt med lov!

Jag har inte sett min häst sedan jag lämnade kramfors i fredags men har fått en rapport om att han hitills mår bra! Jag själv har spenderat första delen av veckan i Umeå på idrottslärarkurs må-onsdag. Riktigt givande. Så det är kul.
Nu har jag dock styrt kosan mot Skellefteå för att ta det lugnt medans den kära sambon åker till sthlm och leker med grabbarna. Hoppas han återvänder i ett stycke :) Själv ska jag gå på morfars konstutställning på Nordanå, umgås med in kära hund samt försöka hälsa på en eller annan exsambo som numera är husägare!


Nöjd erik efter vinsten i Skellefteå


Kommentarer
Postat av: Erica

Alltså han är ju söt som en sockerbit, lill-Erik!

2010-11-09 @ 18:37:19
URL: http://ericasjostrom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0