summering 1:a advent

Jag föredrar att spendera denna helg i sthlm tittandes på Globen horse show samt shoppandes lite julklappar, men det är ju trevligt med besök från sin sambo med! Erik har därför fått ta det väldigt lugnt med imorgon så ska han igång - lagom tills att det ska bli riktigt kallt. Jippi. Hoppas bara att hans mugg fortsätter att bli bättre. Han var lite aningens svullen i benen idag så jag lindade dem nu när jag var där på kvällen.

Min plan är att han ska vara i full kondition lagom till jul. han ska då få äran att följa med mig hem till skellefteå och fira julen där. Och då vore det ju kul om han var i form igen. 

Annars roade jag mig ikväll med att se Musse Hasselvall rida i stjärnornas hoppning och slita av sig skjortan så att knapparna flög åt alla håll. I malin B-J:s ära... det hade varit kul att vara där! Men det får bli nästa år. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0