Det blåser!

Herregud vad det blåser!
Det finns en brun fyrbening som är rätt uppe i varv emellanåt. I fredags var han pissjobbig och såg spöken till både höger och vänster. Lämnade honom och hoppades att han skulle restarta sig själv och vara normalt funtad när jag återkom efter en helg på hemmaplan. Funkade faktiskt mycket bättre än jag trott! Idag var han riktigt lugn (förutom 10 min just efter intag då han skrek som en galning och sprang runt i boxen helt desperat efter sin dam).
Tömkörde på volten och han jobbade i rikigt lugn och avlsappnad form (för att vara erik). Få se om det sitter i tills imorgon.

I fredags hade han även besök i stallet när jag stod och gjorde i ordning...


Synd att min mobil inte klarar mörkret så bra...




En mycket förvånad häst :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0