Fin kille!

Tog hästfinkan och brummade ut till Kramfors Ridklubb för första gången. Tänkte hoppa lite innan jag åker bort i tre dagar så att han får sig en ordentlig genomkörare. Naturligtvis lyckades jag pricka in när deras hoppgrupper tränade så att hoppbanan var upptagen. Red lite dressyr istället och avslutade inne i manegen med att hoppa lite på ett räcke. Positivt var iaf att han passade på att visa upp sig från sin bästa sida och var superfin att rida. Det verkar passa honom bra med uteliv :) Jag kunde korta och länga, böja och rakrikta. Fin, fin, fin!

Nu är det bara att hoppas att det håller i sig till Hudiksvalls tävlingar nästa helg. Jag får lift med Erica och Robin i lastbilen så det blir toppen! Han ska gå 1.20, 1,15, 1.20. Så får vi se hur det känns.

Hinner inte skriva mer utan måste åka till skolan men återkommer efter min sthlmshelg.
Ha det gott!


Eriks nya liv


Första dan


Dino och stallkatten bekantar sig


Kommentarer
Postat av: Monica

Tur för Dino att han har en katt kompis där då slipper han sakna Figge!

2010-09-10 @ 08:31:57
Postat av: Anna

Visst är det! Det tycker nog han med :)

2010-09-13 @ 19:26:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0