Päckelväder!

Det regnar! och regnar, och regnar.... Det känns lite tråkigt. Jag har dessutom inte alls varit pigg. Så resultatet hitills är att den bruna (idag) idioten inte ville låta sig fångas i hagen - för han är pigg! Mycket piggare än mig. Efter 10 minuters katt och råttalek lyckades jag dock i ett längdhopp som fått Carro Klüft att se grön ut få tag i grimman och hänga där som en bromskloss tills han gav sig och lät sig tas in och få ett torrt täcke på sig. Han har vilat i 2 dagar och ska nu vila i 2 till, eftersom jag ska hem till Umeå och jobba på nationella. Kul för oss på måndag :)

Nästa vecka blir det hårdkörning...

Bjuder på en bild som Jenny Nyström tagit från våra hemmatävlingar i maj




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0