Välförtjänt tidig kväll



Såhär härligt kan man ha det om man j obbar på min skola! Hela dagen har spenderas längs med Höga Kustenleden vandrandes, med Dino i släptåg. Han hade fullt upp med att hålla reda på alla som var med och alla pinnar som kastades. Så det är en trött liten vovve som somnar in ikväll.

Drog erik till ridklubben och hade tänkte hoppa. Tyvärr var deras ridbana hård som sten (förmodligen inte harvad efter alla regn). Så jag valde att rida inne istället. Det var dock bara ledigt en timme så jag orkade inte bygga fram hinder utan det blev bara lite markarbete istället med cavaletti.  Eftersom min häst har päls som en isbjörn redan så var det lite svettigt att galoppera runt där inne. Han var väl inte överdrivet pigg. Eller så var det att han slösat all energi på att springa från mig i hagen igår....

Jaja, pälsen ryker. Så snart jag kan... Nu ska jag trilla ner i min säng. God natt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0