ja..

det är ju lätt att tappa suget lite när det både är skitföre och hästen inte är på topp. Även om det inte var en blöding har svullnaden hängt med ett bra tag och jag tycker fortfarande att jag käner en lite liten svullnad men jag har ju insett att det får räcka nu och Erik är igång för fullt igen. Snön har runnit bort och det pendlar mellan att ligga på vårväder med sol och fin och surväder med regn och rusk. det finns i stort sett nästan inga vägar att rida på så jag har nu tre gånger skrittat till ridskolan (5km enkel väg, det är asfalt) och sedan ridit och så skrittat hem. Främst för att det är så lerigt att jag inte orkat bråka med transporten som har varit djup nersjunken i lervällingen. I alla fall så orkar jag inte skriva om allt jag gjort sen sist men lite bilder finns det..,

 
     Sommarväg mot ridskolan                     Mardröm i hage

 
      Vår i stallet                                            15 garder och strålande sol!


1 vecka sen...

och eftersom det tar mig så jävla lång tid att ladda in alla bilder med mitt seginternet så får det räcka för idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0