Hej och hå!

Dagarna rusar förbi och med en mycket snabbvisit till umeå och en hel dansdag med tillhörande kväll så har pållen fått jobba lite med snälla medryttare samt ladda inför kommande kurs. Eftersom det blev så lite tid idag pga dansgrejsen så hann jag bara dit på en snabbvisit. Koncentrerade mig då på att jämna till kanterna på den klippning som jag presterade för ett tag sen.
Han är fortfarande inte snygg men det sticker iaf inte ut tussar här och där. När jag får tid ska han helklippas och det blir förhoppningsvis innan första tävlingen.

Men nu ska jag hoppa i säng och ta igen sömn som gått förlorad (även om det var värt det) och ladda inför kursen imorgon. Då har jag också extra stöd av finbesök! Far kommer nämligen ner och tittar till sin dotter så att hon sköter sig :) Kanske det till och med kan presteras en filmsnutt?

            
            

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0