Stackars bil

Den har inte fått mycket kärlek sen jag köpte den. På Kramfors skakiga vägar har den studsat sönder det som fanns kvar av de främre stötdämparna och nu när jag kikade efter är inte kamremmen bytt på väldigt länge. Det har till och med gått så pass lång tid att det är ett under att den inte vikit in årorna för länge sen... Så nu på torsdag blir det farbro doktorn och så ska den få nya remmar+ vattenpump. Men det skär ändå i hjärtat att lägga pengar på en bil. Hade det varit samma summa på en tävling hade jag inte blinkat. Men så kan det va´.

Efter tre manegepass förra veckan blir det lite mindre denna. För jag vågar inte dra in hästen med min bil nu. Fast imorgon ska Sofia från stallet dra in honom och hon ska hoppa lite. För jag har nämligen lånat ut honom till henne på Kramfors klubbhoppning - 90 cm.  Tror han kommer att tycka det är rätt skoj.



Omhoppning i början av vår karriär


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0