Varmare klimat äntligen!

Idag har tempen legat runt -10 och det känns helt ok. Lite snö har också singlat ner under dagen.
Jag har också beslutat mig för vad jag ska ta mig till med hästen under sportlovet. Detblir Sundsvall 1 dag- lördag och så blir det umeå och jobba på tävlingen hemma på söndagen. Alla nöjda och glada? Sen får erik stanna med snälla medryttaren under veckan och jag åker hem till umeå och skellefteå och hälsar på famlijen och hunden som jag inte sett sen julen...

Jag har också anmält mig till Sundsavlls nästa tävling den 18-20/3. En 3 dagars som blir bra uppvärmning inför nationella hemma i Umeå. Så nu är det bara att spara pengar så man har råd :) Jäkla uppstallningsavgifter tar ju död på hela budgeten..


-28 i lördags och vila för hästen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0