Eländes elände men ändå så gick det bra

Det har varit tyst här efter tävlingen för att det blev en riktig skithelg. Erik skadade sig och jag skadade taket på transporten. Det är första gången han skadat sig i vid senan och jag hann bli riktigt rädd och tänka attdet nog var lite kört. Men efter ett ultraljud idag så kan jag äntligen pusta ut. Det finns ingen blödning! Så vi får helt enkelt ta nya tag. Ska skritta honom veckan ut och sen köra på som vanligt. Men tyvärr så blir det inga nationella. Eftersom jag inte red något alls v 10 utan han bara skrittades pga underlaget och så lite hackig ridning inför sundsvall och sen vila och skritt en vecka till så känns det inte bra att åka och rida en tredagars nationell tävling. Så vi får helt enkelt vänta tills nästa. Det finns värre saker.

Bilder på de rundor som jag hann göra och taket på transporten kommer när jag hinner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0