Sol och fint väder!

I går blev det en spontan "halvlångritt". Jag och stallägar-Sofia drog iväg och upptäckte rätt bra underlag som man kunde rida långt på. Solen sken och det var hur härligt som helst.

Jag älskar de här vårvinterdagarna då det är minus på natten och sol och plus på dagarna! Det blir nästan inte bättre än så :) Därför blev det också lite längre än jag hade tänkt med tanke på att han gick rätt hårt i helgen. Det blev en hel del galopp och det var både backar och snöiga vägar. Men jag tror att både Nina och Erik uppskattade att få dra på lite i galoppen... mattarna gjorde det iaf :)


På hemväg och minusgraderna har börjat krypa fram...

Annar blir min plan nog att han får gå i ridhuset imorgon och ut på torsdag och vila fre för att sedan tävla lör. Fre blir vila så att jag kan packa allt och städa- eftersom jag sen åker hem på sportlov till skellefteå och umeå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0